Välkommen till Skövde Simsällskap!

För att anmäla dig till grupper tryck på Logga In. Fyll i simmarens personuppgifter och kontrollera och uppdatera alla målsmans uppgifter innan du genomför din bokning. Tryck sedan på den grupp du önskar att gå i.

Betalning sker i samband med anmälan.

Vi använder oss av SportAdmin Kansliservice – ett automatiserat och digitalt föreningssystem.

För dig som medlem innebär det att du kan betala med tre digitala betalningsmetoder i samarbete med Qvickly - vi ger dig  en bättre upplevelse och smidigare betalning.

Administrationsavgift
Med ett uppdaterat administrationssystem och via de nya digitala betalningsmetoder vi erbjuder, tillkommer en administrationsavgift mellan 9 - 59 kr.

Genom anmälan godkänner du att vi i Skövde Simsällskap hanterar dina personuppgifter enligt vår integritetspolicy och gällande hantering om personuppgifter. För mer info kan du läsa på vår hemsidan under fliken GDPR.

Med vänliga hälsningar
Skövde Simsällskap